U Apomedicalu, marketinške aktivnosti predstavljaju temeljnu strategiju koja se pažljivo izgrađuje kako bismo postigli konačni cilj – stručnu i kvalitetnu promociju proizvoda.
U marketingu lijekova i medicinskih sredstava, pažljivo prilagođavamo našu promociju kako bismo zadovoljili potrebe različitih kupaca i korisnika, uključujući ljekare, farmaceute, pacijente, zdravstvene ustanove, osiguravajuća društva, veledrogerije i udruženja u zdravstvu.
Kvalitetno obučeni stručni saradnici čine našu ključnu konkurentsku prednost na farmaceutskom tržištu. Njihove kompetencije su neprestano usavršavane, prate novitete u industriji i mijenjanje tržišnih trendova, a sve u cilju ostvarenja prodajnih ciljeva.
Apomedical marketing tim kontinuirano istražuje i prati potrebe tržišta i ciljnih skupina koje pokrivamo. Kroz promotivne kampanje koristimo različite metode komunikacije, pri čemu izravni kontakt putem naših stručnih saradnika igra ključnu ulogu. Ova dvosmjerna komunikacija omogućava nam učinkovito prenošenje informacija medicinskim radnicima, uzimajući u obzir njihove specifične potrebe i interese.
Naša posvećenost stalnom usavršavanju i prilagodbi novim poslovnim tokovima omogućuje nam da ostanemo u korak s dinamičnom farmaceutskom industrijom, uvijek pružajući vrhunsku uslugu i podršku našim klijentima.